Jaha, nu ska jag se vad den där omröstningsfunktionen är för någonting.
Håkan K 15 Juni 2008 #2 I varje fal vinner INTE Tyskland, men dom kanske blir "Europameister des Herzens"
millimeter 15 Juni 2008 #3 Just nu har 4 pers eller 30.77% röstat "Ja", och 12 pers eller 92.31% röstat "Nej". Men så många procent finns ju inte!
Just nu har 4 pers eller 30.77% röstat "Ja", och 12 pers eller 92.31% röstat "Nej". Men så många procent finns ju inte!
sachsaren 15 Juni 2008 #4 millimeter sa: Just nu har 4 pers eller 30.77% röstat "Ja", och 12 pers eller 92.31% röstat "Nej". Men så många procent finns ju inte! Klicka för att se resterande... Ja du, det är så eftersom jag ställde in att man kan rösta med både ja och nej. Ja och nej, Ying och Yang, det är den där helt nya buddhistiska perspektiven på fotboll.
millimeter sa: Just nu har 4 pers eller 30.77% röstat "Ja", och 12 pers eller 92.31% röstat "Nej". Men så många procent finns ju inte! Klicka för att se resterande... Ja du, det är så eftersom jag ställde in att man kan rösta med både ja och nej. Ja och nej, Ying och Yang, det är den där helt nya buddhistiska perspektiven på fotboll.