Det var den länken jag hittade först, m'key? JAg vet att det finns forskarartiklar, om man orkar leta.
Jag var bara chockad av att du, forskningens riddare och förkämpe, länkade till en blogg
Det var den länken jag hittade först, m'key? JAg vet att det finns forskarartiklar, om man orkar leta.
Du måste inte försvara att bloggar är din främsta källa. Det är din naturliga nivå. *Fniss*fuskarnas anhängare
jag gissar att det är ytterligare steg kvar innan ni även vågar se den fakta ni inte vill kännas vid,
långt ifrån intelligent.
är man agendadriven
priset ni får betala är att framstå som filurer med ganska stängda sinnen.
er fundamentalister
ensamhetens självransakan?
Var ärliga,
bedriv riktig forskning,
tillåt mångfald
tar man inte frågan på allvar, då utnyttjar man den för andra syften.
Du måste inte försvara att bloggar är din främsta källa. Det är din naturliga nivå. *Fniss*
Har ni alls noterat den svängning som skett i frågan det senaste året? Gör det inte er fundamentalister aningen mer ödmjuka? Åtminstone i ensamhetens självransakan?
Den svängning jag främst avser är den att alla dumheter som avslöjats om pseudovetenskapens jakt på att driva sin tes har gjort att allt fler experter av mer neutral och balanserad art kommer till tals, att mainstreammedia allt mer skildrar mer än en sida av myntet (dvs klimatlobbisternas monopol har naggats i kanten), att vanliga medborgare i högre grad intar en mer sund skeptisk inställning till klimatreligionen. Det som inte var konsensus förr syns allt mer tydligt nu.
Sanningen kommer segra men medan fuskarna dominerar lider människor, miljö och kanske klimat i onödan.
Fast varför skulle ni inte blunda för även detta?
Påståendena i den här tråden blir bara djupare och djupare...När tro ersätter vetande blir det oftast dumt.......tyvärr.......
Tror du det? Uppriktigt? Det tror inte jag. Det var rätt bra höjd på de länkarna jämfört med hans naturliga nivå.bättre kan du.
Tror du det? Uppriktigt? Det tror inte jag. Det var rätt bra höjd på de länkarna jämfört med hans naturliga nivå.
En blogg är som en tidning. Det finns olika varianter, allt från skvallertidningar till vetenskapliga magasin av hög rang. Att avfärda tidningar eller bloggar (eller annat mediaslag) rakt över är faktiskt långt ifrån intelligent. Men är man agendadriven så bortser man ju gärna från det som motverkar agendan och priset ni får betala är att framstå som filurer med ganska stängda sinnen.