Rungá; sa:Att infoga bilder utan att de finns på någon webbserver/dator är en stor nyhet. Var lagras den isf?
Tror de menar tredjepartägd server
Rungá; sa:Att infoga bilder utan att de finns på någon webbserver/dator är en stor nyhet. Var lagras den isf?
zeromaker; sa:Jag efterlyser en koppling mellan exempelvis outlookkalendern på min pc och utsidans kalender. Så att man enkelt kan ladda ner hela kalendern till datorn.Vore schysst med en sådan funktion till mac också.
GustavOh; sa:Nej skulle jag önska mig EN ny funktion i forumet, så vore det om ni kunde spara undan vilket inlägg, alternativt vilken sida som är varje användares sista lästa i varje tråd.
Ibland lämnar man en intressant diskussion på sidan fem. När man kommer tilbaka är tråden på sidan 18. Då är det rätt besvärligt att hitta tillbaks. (Dessutom är det förmodligen snarare där man lämnade tråden än tio sidor senare som man hittar något intressant...)
Isf tillhör jag dom som har förståndslucka? Mitt intresse är rent tekniskt. Men strunt samma...talthoff; sa:Den visas som ett asciimönster och lagras som en minneslucka ...
Jag tror dom flesta förstod vad Per menade, och mitt förra svar oxå.
Rungá; sa:Isf tillhör jag dom som har förståndslucka? Mitt intresse är rent tekniskt. Men strunt samma...talthoff; sa:Den visas som ett asciimönster och lagras som en minneslucka ...
Jag tror dom flesta förstod vad Per menade, och mitt förra svar oxå.
Toffs; sa:Hade ju varit kul med några experter, liknande som på fotosidan inom olika områden, å om jag inte har helt fel så har jag sett personer som bl.a Ola skinnarmo vandra omkring här på utsidan.. Det hade ju varit intressant skulle jag tro, nu som idag blir det mycket spekulationer om ting å tång som ingen vet nåt om.. tex huruvida andas i sovsäcken är bra eller dåligt på nordpolen.. å det är väl i princip bara han å några till som kan svara på det bättre?
Ja, å sån någon paddelexpert, naturfotograf osv..
Toffs; sa:Hade ju varit kul med några experter, liknande som på fotosidan inom olika områden, å om jag inte har helt fel så har jag sett personer som bl.a Ola skinnarmo vandra omkring här på utsidan.. Det hade ju varit intressant skulle jag tro, nu som idag blir det mycket spekulationer om ting å tång som ingen vet nåt om.. tex huruvida andas i sovsäcken är bra eller dåligt på nordpolen.. å det är väl i princip bara han å några till som kan svara på det bättre?
Ja, å sån någon paddelexpert, naturfotograf osv..
Det beror ju lite på hur det byggs upp skulle jag tro, se på fotosidan, det verkar ju väldigt smart.lapetter; sa:Jag kan svara på hur det är att andas i sovsäcken i norrbottens inland Här är vi alla experter inom våra områden. Spekulationer är väl det som håller utsidan så levande, och vill någon "expert" hoppa in och lägga fram sin syn så är det ju bara positivt. Men jag tror utsidan skulle gå en mindre livfull framtid till mötes om det inrättades något slags expertregim vars ord automatiskt--om än omedvetet--hade företräde framför andras. Folk skulle nog helt enkelt bli jävligt blyga för att yttra sina i sammanhanget ringa ord.
Skinnarmo var bara ett förslag, men att utsidan skulle kunna få hit såna personer tvivlar jag inte på.. På fotosidan har de ju faktiskt lyckas fått dit bl.a en av sveriges bästa naturfotografer, Terje hellesø!millimeter; sa:Då kan Skinnarmo få styra upp recensionsbanken när han ändå håller på