Tjena. Först vill jag bara säga att jag ny på detta forum, dessutom är jag lite av en novis vad de gäller paddling. Sålde min segelbåt för två veckor sedan, och nu har gått å köpt mig en kajak. En North Shore Atlantic. Har inte provat så många kajaker innan, men kände ändå att den här var ju riktigt skön. Nu var ju i och för sig omständigheterna perfekta (vädret alltså) och dessutom fick jag den till ett bra pris. Min fråga är (efter en ganska lång inledning
Hur beter sig denna kajak i lite tuffare väder? Finns de några speciella egenskaper med den som man bör veta? Jag vill allr om dena kajak. Så ni som har en eller haft, får gärna berätta hur ni upplevt den.
Sen tänkte jag att det kanske finns någon där ute som kan tänka sig och ta en liten tur någon dag. Mina närmsta vänner paddlar tyvärr inte, som nybörjare som man är. Så är de ju alltid bra och ha någon att paddla med.
Mvh R.F
Sen tänkte jag att det kanske finns någon där ute som kan tänka sig och ta en liten tur någon dag. Mina närmsta vänner paddlar tyvärr inte, som nybörjare som man är. Så är de ju alltid bra och ha någon att paddla med.
Mvh R.F