"Larlil" låter sur?
Värst vad vissa tar illa upp.
"Lars L"- Mår du bra eller? Hur ska man egentligen tolka dina dumma påhopp? För det första, det finns minst 3 trådar om detta. Alla inlagda inom en vecka! Onödigt att starta ännu fler när det redan finns en tråd. Hur många det finns om Garmin? Vet ej, men jag tror inte att många handlar om just samma sak! Det finns vissa ämnen som dyker upp rätt ofta och då brukar man hänvisa till tidigare inlägg för att bespara alla tid och möda. Visst är det onödigt om vi ska ha 5 trådar om Kebnekaises fjällstation, istället för att diskutera allt i en tråd.
Sen tycks du ha jäkligt förutfattade åsikter om mobil trots att du tydligen inte ens provat den? Ja man kan ju verkligen undra vem som är dum i huvudet! Har du och Nokia någon sorts kärleksaffär?
Du har ju fått nu några synpunkter på mobilen från folk som faktiskt provat på den. Och du tycks inte ha något annat för dig än att fortsätta med personangreppp på alla som inte delar dina åsikter. Jag föreslår att du accepterar den åsiktsfrihet som råder på detta forum!
Jag har läst dina tidigare inlägg och du har fan i mig varit aktive i minst 5 trådar där du försökt propagera för denna mobil. Man kan fan undra hurvida du inte jobbar för Nokia eller något?
Här har du några nackdelar:
Dålig display!
Dåliga kartor!
Dålig precision!
Dålig standby-tid! (Och nej, trots vad du skrev i en tidigare tråd så kan du nog inte använda mobilen i en hel vecka utan att ladda den!)
Visst finns det fördelar! Och jag är inte tveksam till att inskaffa en sån mobil för att använda den som en mobil som tål lite tuffare tag. Men inte fan tänker jag använda den som en GPS. Det är ingen som har sagt att det är en dålig mobil. Ericsson hade en mobil som var helt vattentät och tålde hårdare tag än denna från Nokia. Den ökända "Hajen".
Sån din slutsats om att Garmin och andra borde skaka av rädsla är överdramatiserad!
Har du något emot Garmin och vanliga GPS i allmänhet eller? Man kan känna en hel del bitterhet i dina inlägg.
/