Håkan K; sa:Va var det där för påhopp?-Patric-; sa:surkålsracer vore något?
/Håkan
det känns så tomt i Sverige nu för tiden så jag provade med omvänd pyskologi för att du skulle flytta tebax?!
(det vart hojen jag blev illamående av)
Håkan K; sa:Va var det där för påhopp?-Patric-; sa:surkålsracer vore något?
/Håkan
-Patric-; sa:det känns så tomt i Sverige nu för tiden så jag provade med omvänd pyskologi för att du skulle flytta tebax?!
(det vart hojen jag blev illamående av)
tigertamjaren; sa:Men Putte, om du vill få hem Håkke till gammal skånemylla igen bör du väl ändå locka med en svensk (nåja) velociped, nämligen Bianchi.
Och varför då inte just tyske herr Ullrichs egen dito med Campa record...
Jag menar, om Ullrich kör svenskt (nåja igen) kan väl Håkke...
/ G
Håkan K; sa:Wurst und Bier, Qualität på de produkter som produceras (nåja) und en vackra tyska flicka.
/Håkan
Ähh, jag är väl herre i mitt eget hus!-Patric-; sa:Håkan K; sa:Wurst und Bier, Qualität på de produkter som produceras (nåja) und en vackra tyska flicka.
/Håkan
Men det blir ingen vanlig Wurst till din Bier med tanke på din vackra tyska flicka, du får nöja dig med "soya"-Wurst..
Håkan K; sa:Skulle ramen bli en kolfibervariant, så blir det:
Look KG 481 SL, med Look-gaffel och Ergopost
Vevparti i kolfiber
Hjul Bora (å så komplementera med Mavic Ksyrium för dagar med sidvind här på plattlandet)
Sadel Selle Italia SLR
Styre/styrstam Deda Alanera
/Håkan
Håkan K; sa:Kanske man skulle ha en av varje, samt tempohojen som Tigern visade...
Ska vi beställa tillsammans? Om vi köper 2-pack, så kanske vi får rabatt...-Patric-; sa:Håkan K; sa:Skulle ramen bli en kolfibervariant, så blir det:
Look KG 481 SL, med Look-gaffel och Ergopost
Vevparti i kolfiber
Hjul Bora (å så komplementera med Mavic Ksyrium för dagar med sidvind här på plattlandet)
Sadel Selle Italia SLR
Styre/styrstam Deda Alanera
/Håkan
mmm... men jag hade nog hellre tatt mitt förslag, äsch jag vill ha denne med!!
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Hur du slipper mat kostnaden när du är hemma och sparar för nästa resa!!! | Långcykling | 29 | ||
sällskap Göteborg-Stockholm nästa helg? | Långcykling | 0 | ||
Campa i norge? | Långcykling | 12 |