mora m.i.k.e. vs mora miki

svårt att bedöma

Jag har gått en del konstiga kurser och betalt 400-600 för dessa.....

En av de bättre var "Hur man står still".

Smaka på den, betala för att stå still. Förövrigt en av de bättre och mest praktiska kurser jag gått på.

Alla som får ont i ryggen när de har stått på en ställe i 15 minuter räcker upp en hand nu.

Efter nästan en timme på lektiongolvet (och med tillhörande smärta i ryggen) kom jag in i rätt läge med kroppen och ALL smärta ran av direkt. Den gången jag senast fick användning för kursen var i väntsalen på vårdcentralen. Hade ryggskott, fick vänta 45 minuter. De som har haft ryggskott vet att sitta i 5 minuer går inte.... jag stog still i 45 minuter utan smärta.

Så föresten på något avsnitt av Robbinson, De gjorde en övning när man skulle stå på en stock. Eftersom jag har gått denna kurs så såg man vilka som kunde knepen att stå still länge på en punkt.

/Janne

ps tänker inte lämna något utlåtande om killen som säljer överlevnad. Kan vara allt mellan underbart till skitdåligt. ds

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg