Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Haha, inget undgår en jägare . Brukar du ta med honom på fågeljakt? En söt och trevlig vovve hur som helst! Katterna tycks ta det lite lugnt, tagit ner skylten så att säga
Haha, inget undgår en jägare . Brukar du ta med honom på fågeljakt? En söt och trevlig vovve hur som helst! Katterna tycks ta det lite lugnt, tagit ner skylten så att säga
Nej tyvär ingen fågeljakt. Jag har inte tillgång till fågeljakt på det viset. Det är lite tråkigt för han visar enormnt intresse för alla fåglar. Ha ha utom våra ankor å höns för det är husses.
Nej det är mest Rådjur,Hjort och Vildsvin som det blivit.
Ha ha ja katterna kan verkligen slöa, men dom är ena jäklar på att jaga möss å tyvär fåglar.
Nej tyvär ingen fågeljakt. Jag har inte tillgång till fågeljakt på det viset. Det är lite tråkigt för han visar enormnt intresse för alla fåglar. Ha ha utom våra ankor å höns för det är husses.
Nej det är mest Rådjur,Hjort och Vildsvin som det blivit.
Ha ha ja katterna kan verkligen slöa, men dom är ena jäklar på att jaga möss å tyvär fåglar.
Förstår. Tråkigt att du inte har tillgång till fågeljakt, framför allt när vovven visar ett speciellt intresse . Katter är för jävli.. på fåglar. Det är nackdelen tyvärr. Annars är de charmiga. Du får väl tillverka en kniv med hund/katt-tema på skaftet .
Förstår. Tråkigt att du inte har tillgång till fågeljakt, framför allt när vovven visar ett speciellt intresse . Katter är för jävli.. på fåglar. Det är nackdelen tyvärr. Annars är de charmiga. Du får väl tillverka en kniv med hund/katt-tema på skaftet .
Ja det är lite tråkigt. Ha ha han skällde fast en uggla en gång på förra jaktmarken.
Ja va tråkigt det är när dom tar fåglar . Annars är dom som sagt charmiga.
Hm kanske skulle göra det katt o hundtema. Det skulle vara lite fränt. Kanske scrim på skaftet.
PC kan vara bra tycker jag, det blir bra grepp. Men som sagt det blir skitigt det är en nackdel.
@Paul: Jag slipar mina knivar på 1200-papper på en musmatta och avslutar med att dra dem på ett läderskärp. Antagligen har jag fel vinklar och/eller trycker för hårt.
Jag brukar vara nöjd när jag kan skära av ett A4 genom att lägga eggen emot och dra.