Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min presentation
- Trådstartare lsjonsson
- Start datum
Nog kan jag redigera min presentation, men å andra sidan känns det ganska ointressant för närvarande eftersom ingen ändå kan se den...
Ok! I lördags kunde jag läsa ålänningens hela presentation men idag kan jag det inte.
Brukar bli skit när man uppdaterar något........
Hej,
Jag tänkte redigera texten lite här och lägga till lite men det verkar jag inte kunna göra.
Visa bilaga 32472
Min sida (länk) -> Redigera profil (länk) -> Beskrivning (flik) -> Beskrivning (textruta)
/Birger
Testade att titta på några profiler på skoj. Klickade på Scandiacas profil:
Hoppsan! Vi stötte på några problem.
Denna medlem begränsar vem som kan se deras fullständiga profil.
Isjonssons kunde jag inte heller se men fick inget felmeddelande, kunde bara inte klicka på signaturen. Men nu kunde jag läsa profilinlägget som jag trodde var ett pm. Kan alla se det?
Isjonssons kunde jag inte heller se men fick inget felmeddelande, kunde bara inte klicka på signaturen. Men nu kunde jag läsa profilinlägget som jag trodde var ett pm. Kan alla se det?
Testade att titta på några profiler på skoj. Klickade på Scandiacas profil:
Isjonssons kunde jag inte heller se men fick inget felmeddelande, kunde bara inte klicka på signaturen. Men nu kunde jag läsa foruminlägget som jag trodde var ett pm. Kan alla se det?
Jag får samma meddelande på dig numera men i lördags kunde jag läsa hela din presentation.
Nu ser jag inte ditt namn längre Monica!
Ok! Jag har alltid försökt att vara öppen med info om mig men här var det stopp.
Min sida (länk) -> Redigera profil (länk) -> Beskrivning (flik) -> Beskrivning (textruta)
/Birger
Har testat allt men inget hjälper! Nu ska jag laga mat tills frun kommer hem. Hon har fått hoppa in som sem.vikarie på sitt gamla jobb.
Kock i lumpen och kock hemma!
/Birger
Hej Birger,
Nu är jag tillbaka igen och jag har gått igenom inställningar, m. m. men jag hittar inget ställe där jag kan redigera min presentation.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg