• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Midsommar

Hej!

Sitter och kliar mig i huvudet och tänker så det knakar vad jag ska hitta på i midsommar. Hade lust att kanske vandra till någon stuga på kungsleden eller kanske åka till lofoten. Är väldigt sen i planeringen...jag vet, hade egentligen tänkt att vara hemma. Men det är roligare att hitta på nåt. Om det är någon som får ett galet infall eller inte har planerat nåt som jag...hör av er!

P.S Jag finns i Abisko nu, så jag har ju nära både till kungsleden och relativt nära till norge.D.S

som sagt... sent ute!

Hej Emma.

Det verkar som om jag inte är den enda som missat att tänka på midsommarafton! jag hade gärna hittat på något, men jag finns i Borås... Är dock på för vandring i vackra västergötland om du har lust att komma hit ;-)

Har jobbat för mycket för att planera och alla andra är på semester... så kom igen, snabba puckar! någon?!

Hör av dig isf.

//Magnus

Ja du Magnus! Hade varit trevligt att vandra med dig, men känner att Borås ligger lite långt bort från Abisko just nu. Hoppas du får en fin midsommar ändå...med sol, sill å lite äventyr! Kram

Jag hade tänkt mig en tur till Abisko i augusti, däribland följande dagstur skulle vandras: Turisten-Vetenskapen-Tomas nybygge- Röda och tillbaka. Kanske även ända ner i kanyonen.

Nu har jag gått och fått jobb, så det blir av intet. Ni får ha en bra sommar ändå däruppe.

/Patrik

Hallå Patrik!

Hade varit jätteskoj att se dig en sväng här i Abisko. Själv är jag hemkommen från en visit i den stora stygga staden Luleå och innan dess var jag själv och fjällvandrade. Lycka till med jobbet. Kram Emma

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg