midja?

Re: Re: Re: masageolja..

-PaTRiC-; sa:
men jag hoppas att du inte har hjul på skidorna, det är ju fusk..
Fusk? Jag kan se till att vi båda får likvärdiga och regält trögrullade hjul. Jag tror inte du kommer uppleva rullskidor på hjul som lättare än vanliga skidor.

Hallà hallâ,

jag är en i allmänhet ganska snygg och läcker kille, men har ett problem omvänt det som Fredde beskriver, nämligen att jag har för tjock midja.

Vad göra?

-Kopparbärs direkt, vad kan jag hjälpa dig med?

Malindo; sa:
Hallà hallâ,

jag är en i allmänhet ganska snygg och läcker kille, men har ett problem omvänt det som Fredde beskriver, nämligen att jag har för tjock midja.

Vad göra?

-skölj din strupe med en kopparbärs cider och brudarna kommer inte att lägga märke till din midja..

Brudarna (eller om det nu är killarna..eller båda dera) blir nog inte så impade av hur din krop ser ut, det är i bästa fall en övergående effekt du har där. Det är vad du klarar av att göra med den som är intresant för de flesta även från början och för alla i längden.

Använd kroppen på vettigt sätt så drar du till dig vettigt folk, (fungerar på samma sätt med skallen också för den delen).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: masageolja..

-PaTRiC-; sa:
Gidde; sa:
-PaTRiC-; sa:
det var ett skämt.. om det passerade obemärkt..
Jag anade nog det, men visste inte hur mycket jag vågade ge igen. Hade annars skrivit "Är det du som redan värmt upp i VL-spåret?
http://www.vasaloparen.se/portrait_article.jsp?d_id=2715 "

jag vet inte vad ni tycker.. men att köra Vasa'n på barmark med vanliga skidor.. e det tufft eller bara korkat..haha

Folk gör en massa korkade saker, går runt med kylskåp etc, etc. Har de själva bara kul och inte skadar andra är det OK.... eller?

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg