Så...idag kom äntligen paketet med skorna. Ett par Lundhags Mira. Spänd och nyfiken på dom. Tog upp dom, klädde mina fötter i två par strumpor (ett par tåsockar i, visserligen, bomull och ett par i kokosfibrer), tog ut original-sulorna och la i mina egna formgjutna + ett par gel-sulor. Satte i fötterna och redan då kände jag att det var trångt över fotryggen. När jag väl fått i foten trycker det fortfarande över fotryggen. FAN. Provade att ta ut mina formgjutna sulor och bara ha gel-sulorna. Trycker fortfarande, men lite mindre. Längden på skon är dock perfekt.
Hur mycket kommer dom att gå ut sig över fotryggen? Kommer dom att över huvudtaget att gå ut sig där? Och hur är herrmodellen i deras kängor? Är den högre över fotryggen?
Jag vet, det bästa är att gå till en skoaffär och prova, vet dock inte om det finns någon affär i närheten som har hela Lundhags utbud (bor i Nässjö). Men jag vill beställa dom över nätet, då det oftast blir mycket billigare (dessa kostade 1300 kr mindre än på tex Naturkompaniet).
Ska jag satsa på Syncro?
Övriga tankar och synpunkter emottages tacksamt!
/annika
Hur mycket kommer dom att gå ut sig över fotryggen? Kommer dom att över huvudtaget att gå ut sig där? Och hur är herrmodellen i deras kängor? Är den högre över fotryggen?
Jag vet, det bästa är att gå till en skoaffär och prova, vet dock inte om det finns någon affär i närheten som har hela Lundhags utbud (bor i Nässjö). Men jag vill beställa dom över nätet, då det oftast blir mycket billigare (dessa kostade 1300 kr mindre än på tex Naturkompaniet).
Ska jag satsa på Syncro?
Övriga tankar och synpunkter emottages tacksamt!
/annika