Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
lördagen den 29 sept. vandrar vi...
- Trådstartare annex
- Start datum
Annika, som du vet vid det här laget måste jag plugga på fredag :-(.
Så hur gör du Annika? Åker du till Norrköping på fredag? Kan ju vara bra att veta för planeringen.
Men hur många blir vi nu över helgen? Jag tycker vi kör på Dennis turförslag om ingen protesterar.
Dennis (+ en hund), Annika, Jonas, Calle och jag. Tessan bangar ur lite och kommer bara över dagen, men vem vet, kanske ångrar hon sig om vi tjatar . Någon mer som kommer? Annars skulle det innebära att vi är fem som åker gemensamt.
Så hur gör du Annika? Åker du till Norrköping på fredag? Kan ju vara bra att veta för planeringen.
Men hur många blir vi nu över helgen? Jag tycker vi kör på Dennis turförslag om ingen protesterar.
Dennis (+ en hund), Annika, Jonas, Calle och jag. Tessan bangar ur lite och kommer bara över dagen, men vem vet, kanske ångrar hon sig om vi tjatar . Någon mer som kommer? Annars skulle det innebära att vi är fem som åker gemensamt.
Jag tycker också vi kör på det aktuella turförslaget även om jag inte riktigt förståt vad det innebär utgångspunkt kolmårdsskogarna ?!?! Hur långt blir det ungefär ??
Som sagt jag tar egen bil, är det någon som vill ha lift går det utmärkt...
Något annat jag bör veta? Annars är det de gamla vanliga ett glatt humör och kläder efter väder
/Jonas
Som sagt jag tar egen bil, är det någon som vill ha lift går det utmärkt...
Något annat jag bör veta? Annars är det de gamla vanliga ett glatt humör och kläder efter väder
/Jonas
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
vandring 27-28 sept | Östergötland | 57 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg