lördagen den 29 sept. vandrar vi...

Höstvandring

Hej svejs!

Vad kul det ska bli att ses igen. Kängorna är ny smörjda och väntar ivrigt på att få traska lite i skogen..
Ha det så bra

Tessan

Annika, som du vet vid det här laget måste jag plugga på fredag :-(.
Så hur gör du Annika? Åker du till Norrköping på fredag? Kan ju vara bra att veta för planeringen.

Men hur många blir vi nu över helgen? Jag tycker vi kör på Dennis turförslag om ingen protesterar.

Dennis (+ en hund), Annika, Jonas, Calle och jag. Tessan bangar ur lite och kommer bara över dagen, men vem vet, kanske ångrar hon sig om vi tjatar :). Någon mer som kommer? Annars skulle det innebära att vi är fem som åker gemensamt.

Jag tycker också vi kör på det aktuella turförslaget även om jag inte riktigt förståt vad det innebär utgångspunkt kolmårdsskogarna ?!?! Hur långt blir det ungefär ??

Som sagt jag tar egen bil, är det någon som vill ha lift går det utmärkt...

Något annat jag bör veta? Annars är det de gamla vanliga ett glatt humör och kläder efter väder :)

/Jonas

Hej på er,

jag möter upp från N-köping ihop med Calle. Vem plockar upp vilka inne i stan? Eller ses vi ute vid masten?

A.

Höstvandring

Hej!

Jag är redo att möta friluftsdomstolen..Enligt Mattias är det ju dit man kommer om man bangar övernatting....hihi
Jag tar med mig en gästvandrare som lyssnar till namnet Henka.
Vilken träffpunkt är det som gäller?
/ Tessan

Då har jag ett förslag. Dennis kommer till mig så åker jag med honom och Jonas hämtar Calle och Annika hos Calle så kan de tre åka en bil. Sedan ses vi kl 0900 vid OK/Q8 och Statoil vid Stockholmsrondellen. Tessan och Henka möter upp där. Är det rimligt?

/Mattias

Låter bra..

Var bor Calle ? och hur dags ska jag vara där ?
Vi kanske borde utbyta nummer ifall det skulle inträffa något... 0731403222 finns jag på...

/Jonas

Höstvandring

Hej igen!

Är det ok om vi möter upp vid masten? Vi måste ju parkera en bil vid slutmålet , så att vi kommer hem på kvällen..Men hur hittar jag till den där masten?

Jonas, jag ska försöka få tag i calle och se om han kan ringa dig och förklara vägen. Jag är inte så hemma i Norrköping att jag kan det på egen hand. Du kan ta mitt telefonnummer, 076-117 0707 så kan vi hålla kontakt kring detta!

På återseende till er alla
Annika

Hej Tessan!

Vi skulle, för enkelhetens skull, kunna möta upp er på Djurparkens parkering vid bensinmacken.
Jag skulle tro att vi kan vara där ca: 09.30.
När det gäller er bil för hemfärden så löser vi det då, om ni inte gjort det själva redan.

/Dennis

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
annex vandring 27-28 sept Östergötland 57

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg