lördagen den 29 sept. vandrar vi...

Hej Jonas och Annika!

Jonas, jag tror nästan att det är enklare att jag tar min egen bil. Då slipper du hitta hit (vilket kan vara lite krångligt) och sedan så slipper ni släppa av mig på vägen hem till Linköping (jag antar att Annika åker med dig tillbaka till Linköping), vilket blir en halvtimmes omväg för er. Blir det bra?

/Calle

Det blir bra det...

inget problem för mig att åka en omväg iofs.... men visst..

jag antar att annika åker med dig på lördag... och mig på söndag då???

Om jag har förståt det hela rätt ska jag vara klockan 09.00, lördag på OK/Q8-statoil stockholmsrondellen utan att hämta någon innan ???

rätt?

Hej Jonas,

du har förstått saken rätt, jag åker med Calle på lördag och dig på söndag. Och du har ju mitt mobilnummer om det är något!

Vi ses!

Annika

Dennis! Vi håller oss väl till att du hämtar mig strax innan 0900. Eller?

Om du glömt så bor jag på Bråddgatan 57A. Tel 070-6749956.

/Mattias

Hej allesammans..

Jag drar mig nog ur helgens tur.. Vädret tilltalar mig inte...
Vad säger friluftsdomstolen om det? Är det högsta straffet om man bangar pga vädret ?

Hoppas vi ses nån annan gång..

MVH
Jonas...

Jag har skickat ett sms till Annika också...

Jo, lite tunnis får du räkna med att bli kallad ;-). Friluftsdomstolen är inte särskilt hård även om den inte litar på smhi:s väderprognoser och är helt övertygad om att vädret blir helt ok.

Kanske en annan gång Jonas.

Ha det gott

Mattias

Vilken Kanon Tur!

Nu med facit i handen så kan jag bara säga att du missade verkligen nåt...
Från hällregn vid starten till en underbar kvällsol vid vindskyddet, med sprakande brasa, god mat och trevligt sällskap gjorde det inte sämre.
Denna tur längs Sörmlandsleden etapp 33 och 34 är väl värd att besöka igen och en tur ut på Fjällmossen får man bara inte missa...

Hoppas att du följer med nästa gång.

/Dennis

Hej Dennis och resten,

tack för helgen. Jag skickar mina bilder senare i veckan när jag laddat över dom till datorn.

Ett tips till övriga som har lust att övernatta i det eminenta vindskyddet vid lilla Göljen, det finns ett pannkaksjärn som hör till vindskyddet så ta med pannkakssmet!

Hälsningar

Annika

Vad gött det låter!! NYgräddade pannkakor ute i naturen är näst intill en religiös upplevelse!!
Själv tillbringade jag söndagen 1500fot över Roxen, men om det blir någon mer spontan hiking innan snön faller så har jag ett nytt tält som skulle behövas provas :)

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
annex vandring 27-28 sept Östergötland 57

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg