Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Liggunderlags-stol?
- Trådstartare sjuttis
- Start datum
Lyxartikel ?
Har precis skaffat ett från Everest, efter att ha sett kompisens dito, under vår senaste paddlingstur. Är väl i egentligen i gränslandet för onödiga, bortklemande prylar, för lyxturister. Får ändå medge att den är ganska skön att sitta i, med ryggstöd och allt. Inget för puritaner dock. Väger och tar tillräckligt lite plats för t.ex paddling, men borde väl rimligen utgå vid vandring å sånt.
Inget för tuffingaspiranter.
Har precis skaffat ett från Everest, efter att ha sett kompisens dito, under vår senaste paddlingstur. Är väl i egentligen i gränslandet för onödiga, bortklemande prylar, för lyxturister. Får ändå medge att den är ganska skön att sitta i, med ryggstöd och allt. Inget för puritaner dock. Väger och tar tillräckligt lite plats för t.ex paddling, men borde väl rimligen utgå vid vandring å sånt.
Inget för tuffingaspiranter.
Jag tycker definitivt INTE att detta är en lyxartikel. det finns många andra saker som jag hellre lämnar hemma. Att sitta i den stolen efter en dags vandring är ALLTID värt det extra par hundra grammen. För att inte tala om efter en dags paddling, sittandes på en klippa med ett glas vin i handen..
KÖP!!
KÖP!!
Fungerar bra!
Har haft mitt i snart tre år (till Therma Rest) och det fungerar bra.
Tar relativt liten plats och är ett bra "hjälpmedel" när man vill tex. sitta upp i tältet och läsa/studera kartan.
Personligen är jag dock lite försiktig (kanske allt för försiktig) med mitt Therma Rest liggunderlag och använder det enbart "innomhus" där risk för vassa stenar/pinnar etc. är minimal.
Mvh!
// Niklas
Har haft mitt i snart tre år (till Therma Rest) och det fungerar bra.
Tar relativt liten plats och är ett bra "hjälpmedel" när man vill tex. sitta upp i tältet och läsa/studera kartan.
Personligen är jag dock lite försiktig (kanske allt för försiktig) med mitt Therma Rest liggunderlag och använder det enbart "innomhus" där risk för vassa stenar/pinnar etc. är minimal.
Mvh!
// Niklas
KÖP!!
Rekommenderar det verkligen!!
Ett av de bästa friluftsprylinköpen.
Själv har jag Thermerest variant som heter "Ultimate", den kan man alltid ha på, även när man rullar ihop den. Lite dyrare än original, men mycket smidigare! Man behöver inte kränga på stolen till frukosten och man sitter i stolen med ölen 30 sekunder innan kompisarna ;-)
Erik
Rekommenderar det verkligen!!
Ett av de bästa friluftsprylinköpen.
Själv har jag Thermerest variant som heter "Ultimate", den kan man alltid ha på, även när man rullar ihop den. Lite dyrare än original, men mycket smidigare! Man behöver inte kränga på stolen till frukosten och man sitter i stolen med ölen 30 sekunder innan kompisarna ;-)
Erik
Var
Har en explorer, var köper man? vad kostar? vad väger?
Michael
Har en explorer, var köper man? vad kostar? vad väger?
Michael
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Sommarens stol | Långcykling | 2 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg