Det är ingen som sagt att att det inte kan hända, Det som de flesta har sagt är att det är farligare att ta sig till jobbet på morgen, eller det är farligare att bara ta sig ut i trädgården. Det är farligare att gå i skolan. Handbolls mål är farligare. Du är farligare för dina med människor än någon varg i Sverige. Så för att minska risken för dina medmänniskor skulle inte du kunna ta och gömma dig under sängen och glömma bort dig själv.
Det kommer att ske olyckor med varg och människor i Sverige också, kanske med dödlig utgång. Men det dör människor i Sverige varje dag av olyckor, kanske du skulle ta lägga in länkar på dessa också!
Men vill du fortsätta gnälla så är det redan en tråd på detta:
Gnäll vidare här!
(Jag tycker synd om kvinnan och hennes anhöriga och jag har stor respekt för hennes mor som har en sundare syn på naturen än många på utsidan, vilket är tragiskt isig)
Har missat tråden du länkade till.
...jag länkade för att det är hyfsat intressant att debattera att vargar dödat en kvinna - men om du finner denna debatt meningslös så föreslår jag att du inte hänger på internetform för just debatt.
Blir väl lite enklare för dig då?