Forsättning på tråden Låt oss samla våra fjällvandringstips..!. Den tråden började bli så lång att det verkade bli ett motstånd mot att titta och skriva i den, som Henrik Sandström så klokt uttryckte det:
Sätt igång och tipsa (det borde kunna komma många tips nu när folk börjar utvärdera sina vandringar)
Ha de' ///Claes
Nygårdhs irrfärder i Fjällen
Så jag provar med att starta denna nya tråd. Jag har sammanställt tipsen från den förra tråden i en pdf-fil och en websida för att det ska bli lättare att läsa tipsen. Läs den eller skit i om du inte vet om tipset redan förekommit, jag kan hålla rätt på det när jag sammanställer tipsen, vilket jag lovar att fortsätta med.millimeter; sa:jag vill hävda att tipsmotståndet ökar med antalet inkomna tips, eftersom man inte vet om någon redan tipsat om samma sak. Visserligen kan man läsa igenom allt (i Claes heroiska PDF/HTML! .. ), men jag tror att det i längden blir ohållbart. Jag undrar vad gränsvärdet för antal inkomna tips är? Jag tippar på att det klingar av innan 14000, tyvärr.
Fast några till borde gå..
Sätt igång och tipsa (det borde kunna komma många tips nu när folk börjar utvärdera sina vandringar)
Ha de' ///Claes
Nygårdhs irrfärder i Fjällen