Hej alla vandrare!
Jag är en helt ny medlem, och har enbart en liten erfarenhet av vandring.
Men en gedigen erfarenhet av långfärdscykling, då jag gjort ett flertalet långturer.
Men så har jag fått epilepsi, och får inte längre cykla ensam. Det var en rekommendation från läkaren, och det var ett bakslag för mig.
För jag hade ett antal turer i min planering, som nu helt går i stöpet.
Men min goda väninna fick mig tillbaka till positiva tankar, jag kan ju vandra istället!
Och enbart justera mina planer lite efter det, men som sagt.
Min erfarenhet på området sträcker sig till en vandring i Grekland, då jag tågluffade på 70-talet.
Och jag har gått korta sträckor längs Skåneleden och Hallandsleden.
Så nu undrar jag hur jag bäst tränar, för att klara en långvandring?
Jag har ju som cyklist, väldigt starka ben.
Och när jag nyligen låg på sjukhuset(efter att jag svimmade)fick jag veta att jag hade ett hjärta som en 20-åring, på trots att jag passerat de 50.
Så konditionen är det inget fel på, men jag vill ändå träna optimalt för att få en så lindrig vandring som möjligt.
Så vad säger ni med erfarenhet?
Hej då!
Jag är en helt ny medlem, och har enbart en liten erfarenhet av vandring.
Men en gedigen erfarenhet av långfärdscykling, då jag gjort ett flertalet långturer.
Men så har jag fått epilepsi, och får inte längre cykla ensam. Det var en rekommendation från läkaren, och det var ett bakslag för mig.
För jag hade ett antal turer i min planering, som nu helt går i stöpet.
Men min goda väninna fick mig tillbaka till positiva tankar, jag kan ju vandra istället!
Och enbart justera mina planer lite efter det, men som sagt.
Min erfarenhet på området sträcker sig till en vandring i Grekland, då jag tågluffade på 70-talet.
Och jag har gått korta sträckor längs Skåneleden och Hallandsleden.
Så nu undrar jag hur jag bäst tränar, för att klara en långvandring?
Jag har ju som cyklist, väldigt starka ben.
Och när jag nyligen låg på sjukhuset(efter att jag svimmade)fick jag veta att jag hade ett hjärta som en 20-åring, på trots att jag passerat de 50.
Så konditionen är det inget fel på, men jag vill ändå träna optimalt för att få en så lindrig vandring som möjligt.
Så vad säger ni med erfarenhet?
Hej då!