Coltings blogg:
http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/2010/11/min-kostregistrering-the-full-monty/
Även där lågkolhydrat jämfört med "normalt" men man kan hitta en del redbull och coca-cola som ni hänger upp er på men titta på helheten och tänk på att han ligger på 1200+ kcal i timmen, något du och jag aldrig kommer i närheten av.
Så nu är det bara för er att testa och återkomma efter några månader när tvättbrädan syns genom T-shirten och ni mår bättre än någonsin eller om det inte blev så berätta hur det gick...
/T
Dock äter Colting väldigt mkt kolhydrater när han tävlar vilket han också själv säger (train low race high). Dessutom är hans kost som tidigare nämnts mer åt Paleohållet än LCHF. För mig är Colting snarare ett tydligt exempel på en person som accepterar att lågkolhydratkost INTE fungerar i alla lägen och lever samt planerar därefter. Han kör det som fungerar bäst helt enkelt..
Björn Ferry vet jag inte mycket om måste jag erkänna.. Jag hade uppskattat en länk som visar hur han äter när han tävlar..