Många frågar dessa frågor:
Vad är det för rabatt som gäller nu?
Eftersom vi är 52 personer varav 3 tarpar och några sk "halvklara" som inte är helt klara
så är vi över 30. Detta ger: (om inte 20 hoppar av... vilket förhoppningsvis inte kommer ske)
* 25 % rabatt på listpris
* Fri frakt
* Separat betalning från köpare till butik (inga mellanhänder)
När kommer tälten?
Det finns förordrar lagda som kommer inom kort. Det finns ordinarie leveranstid som tar längre tid. Listan kollas av v12 och v13 då man kollar av mot dessa. v14 och v15 kommer NI att få ringa och göra den riktiga beställningen och kontrollera namn, adress, tält, tältfärg och leveransdatum.
Butiken har lovat att göra allt för att vi ska få tälten så snart som möjligt. Vi får plocka av förordrarna så långt det går (dom har tagit i med beställningen vilket är tur för oss).
När kommer mer info?
Mer info kommer i info-brevet på fredag kväll
Där finns info om beställning, telefonnummer, betalning samt mitt avsked av denna affär då jag inte kommer vara inblandad i BESTÄLLNINGSFÖRFARANDET då jag inte vill bli inblandad i sådant, jag gjorde grovjobbet, nu får butiken och ni ta över
När skickas listan in?
Listan skickas in FREDAG KL 15.00. Så skynda på om ni går i tältköpartankar av hillebergs sortiment.
Vad tjänar du på det här?
Jag tjänar på att mitt Akto för 3780 kr - 25 % dvs slutpris på 2835, kommer hem till mig fraktfritt. X antal timmars arbete som dock kanske ger inspiration till andra
// Jocke
[Ändrat av Joakim Ambrosson 2007-03-14 kl 22:40]