Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag börjar känna mig nöjd me de 45 vi är nu, med något avhopp framöver kanske.
Jag tänkte faktiskt börja förbereda för beställning och låta de sista droppa in. Det tar ett tag att få tag i de sista som inte skickat in färg och bestämt sig samt mejla alla som finns på "listan" puh..
Fram tills vi skickar får man komma med sin anmälan om intresse men jag tänkte skicka iväg listan så snart det bara går. Jag ska skicka ut mejl till alla där jag skriver vad som gäller. Sen kommer man få höra av sig till firman och då säga vem man är och ett litet lösenord så beställningen går in. Dom kommer få listan av mig med namn, tält, färg och adress så att det verifieras av er (så slipper jag bli halshuggen av både er och butiken *skratt*).
Vi är nu 48 minus några som önskade högre rabatt (jag ska höra av mig till er och kolla om ni fortfarande är intresserade av 25 %).
Heeeeelt sjukt stort intresse måste jag säga! Jag trodde aldrig det skulle funka att få ihop 30 även om jag lät positiv hela tiden Men kompisar, kompisar till dom och så vidare har lyckats rätt bra