KnivVeckan i Ludvika

Hallå Per!

Det låter som att ni har ett företag som heter "Knivhuset". Kanske ni har försäljningsstånd med "Knivhuset" på en skylt?

Det stämmer bra det.

Dock har jag haft svårt att hitta information om Knivveckan.

http://www.svenskkniv.se/aktiviteter/akt02.php?nummer=7

Och så en vägbeskrivning... eller ni har kanske varit på Knivveckan tidigare år?

Följ Riksväg 50 tills ni kommer till en trevägkorsning omkring 350 meter norr om rondellen vid brandstationen (lång byggnad med fackverksmast på taket), in på länsväg 245/247. 350-400 meter efter järnvägsövergången finns en stor parkeringsplats. Knivveckan hålls vid "Akvariet" i höjd med den vita stora magasinsbyggnaden med svart tak, fast på södra sidan om vägen med järnvägsövergången.

Senast redigerad av en moderator:
Någon som vet hur man gör för att ta bort en bild i eget inlägg? Jag kom på att den där kartbilden i mitt inlägg ovan är copyrightskyddad :(...

Den "knappen" hittade jag igår, och jag skrev till redaktionen om mitt "misstag", så jag hoppas kartbilden är borta från mitt inlägg snart.

Tack för hjälpen, Seved! :)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg