Precis som du säger. Jag hade aldrig lämnat in knivarna en gång till efter ett så katastrofalt uselt utfört arbete. Och som sagt. Det är jäkligt svårt att tejpa på avlägsnad metall och ersätta den förlorade slipfasen .
Och återigen. Jag anser inte att Muhréns skulle behöva lyssna på eller ta hänsyn till konsument-Göteborg eller ARN. De måste ju för fasen kunna inse att de har totalförstört knivarna och därmed ersätta kunden till fullo???? Finns det ingen heder längre? Skall allting behöva lösas i rätten?
Det är bland annat av denna anledning som jag gärna avlägger ett negativt omdöme gällande Muhréns på diverse fora.
~Paul~
Och återigen. Jag anser inte att Muhréns skulle behöva lyssna på eller ta hänsyn till konsument-Göteborg eller ARN. De måste ju för fasen kunna inse att de har totalförstört knivarna och därmed ersätta kunden till fullo???? Finns det ingen heder längre? Skall allting behöva lösas i rätten?
Det är bland annat av denna anledning som jag gärna avlägger ett negativt omdöme gällande Muhréns på diverse fora.
~Paul~