• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätter kompis i GBG

Kollar om det är någon som är sugen på att klättra på måndag (28 sep) tid för mej spenar ingen roll men vill få svar på söndag så man vet vilken tid man ska dra.

Maila Sasch@mail.nu
smsa 0704-407155

Eller svara här på forumet.

Mvh Sasch.
 
Här hände det grejer på denna tråden. Bra! :)
Har kort på domen och klättrar gärna. Brukar klättra med en kompis men skaffar gärna fler att klättra med då han och jag kanske inte kan samtidigt. Har lite udda arbetstider så hör av er om ni är intresserade så kollar jag om/när jag är ledig.
jimper72@hotmail.com
 
Tjo tänke mej ta en Led Reps kur på domen så om någon är sugen på att joina in å börja klättra Led rep så får dom gärna hänga på..
 
Ingen som är intresserad av att ta en led reps kur.. måste ha någon å göra den med .. ingen som är ensam å är intresserad?
 
Tänke köra någon gång under onsdagen är det någon som är intresserad av att topp repa lite? (7 okt 2009)
 
Någon som är sugen på att kanske klättra på söndag.. vet ej en om det blir av då jag kanske ska klättra på måndag.
 
Fabben?

Hej,

Helt ny inom klättring men grymt nyfiken... lyckas dock inte dra med några kompisar så jag tänkte kolla här med klätterkompisar:)

Jag har ju förstått så mycket som att de flesta på just den här tråden hänger på domen, men jag vill iaf kolla om det finns några som bruker vara / är nyfiken på Fabben? När jag tänker på just det stället så är det för att det ligger väldigt praktiskt till för mig rent geografisk...

Alltså: tänkte gå en nybörjarkurs där kanske nästa vecka... nån som också är intresserad? Alt nybörjare på fabben som söker (fler) klätterkompisar?

Hälsar Benny:)
 
@ Sasch
Gick en led-kurs med en kompis som är instruktör och klättrade ganska mycket utomhus i somras på led. Har dock flyttat ner till gbg nu, och är sugen på att fortsätta utvecklas. Tog dock aldrig "röda kortet" eftersom vi nästan uteslutande var utomhus, och när vi var inne så hade vi alltid instruktör med oss. (kompisen då asså)
Vad vill jag då ha sagt med det här? Jo, jag klättrar gärna led med dig! Dock har min studentekonomi inte råd att gå kursen igen, utan jag ska bara se till att göra en "examineringsklättring" eller vad det nu kan tänkas heta.
 
Söker någon att klättra med men först och främst någon att klättra upp med på klätterdomen. Tänkte inte gå någon kurs utan bara klättra upp. Har ett ganska flexibelt schema så kan ganska ofta. Hör av er om in är intresserade antingen här eller via mail till westerberg_55@hotmail.com
//Alex
 
Trevligt att höra att det i alla fall finns lite folk som är intresserade av att klättra.
Själv går jag å väntar på just nu att hitta någon att gå led kursen med då jag inte klättrat det innan och det känns säkrast att lära sej hur det går till.
Skriver så snart jag fått kortet så är jag gärna på att klättrar lite led. sen om någon är intresserad av att ta kursen hade det vart nice med. men men.

Om annars någon är sugen av att top repa lite så är det bara å säga till.. ska till domen i morgon (Onsdag 14 okt) å sen på fredag å sen troligen på söndag. Alla dessa dagar är det planerat top rep så om någon är intresserad av att joina så är det fritt fram. imon är premilenärt 13.oo men kan hända att jag får jobba vilket jag inte vet försen kanske kl 9 idag eller så.. men lägger in en notis om det så skulle ändras.
 
Dagens klättring får bli vid 6 tiden men vem som vill kan ju joina.. kommer klättra i Adidas brallor och en tröja som det står Hit and Run på å är rakad på huvet så är inte så svår att missa.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Kim86 Söker klätter kompis i Linköping Klätterkompis 2
kenneth_s Klätter kompis i Göteborg Klätterkompis 1
angelface klätter-kompis i LULEÅ! Klätterkompis 2
xDanne Klätter Kompis sökes i Norrort Klätterkompis 2
stampe_sthlm Klätter kompis i sthlm Klätterkompis 0
vidarius Klätter kompis till Nissedal i Norge Klätterkompis 7
Jenny.E Klätter kompis Domen, Göteborg Klätterkompis 11
JP33 Klätter kompis sökes i Sthlm. Klätterkompis 1
lejon-hjarta Karbin, söker klätter kompis. Klätterkompis 1
Henke78 klätter kompis i skåne Klätterkompis 4
wer Klätter- och/eller slackline -kompis i uppsala Klätterkompis 4
andger Klätter kompis Salveo? Klätterkompis 1
Hallquist Klätter kompis i Stockholm Klätterkompis 3
lirrran klätter kompis sökes i sthlm Klätterkompis 2
johan01 klätter kompis sökes, Malmö Klätterkompis 0
Nillagig Klätter kompis Klätterkompis 2
aventyrsguiden klätter-kompis Alpint Klätterkompis 0
Joje Klätter kompis i Borlänge! Klätterkompis 4
gudfader14 Klätter kompis i stockholm Klätterkompis 0
gudfader14 Klätter kompis i Stockholm Klätterkompis 0
Fippe1 Klätter sällis!! Klätterkompis 4
Henrik.H Klätter grupp Borås? Klätterkompis 4
D3nny klätter tur västra götaland el bohuslän, nån gång mellan lörda - onsda Klätterkompis 0
Micing Klätter/träningskompis i Göteborgsområdet Klätterkompis 0
Isaac Klätter partner i chamonix Klätterkompis 0
lunik1/Malin klätter/paddlingsbuddy!Norrk. Klätterkompis 11
martin_son Klätter sällskap Falun/Dalarna. Klätterkompis 0
Pontus.a Klätter polare i GBG sökes Klätterkompis 2
Onedge Blge - Klätter & Träningskompis! Klätterkompis 3
Säl Klätter kurs i Sthlm Klätterkompis 1
sfinxon Söker klätter partner i Malmö ! Klätterkompis 5
Fjle NÅn dag eller längre klätter tur Klätterkompis 0
k4ice Sökes: Klätter friend nära Åkersberga Klätterkompis 0
Stamborg Via Ferrata-kompis i Österrike 16 juli-5 augusti Klätterkompis 1
kletterdregg Boudering kompis KC solna T-plan Klätterkompis 0
Zotop Ledkurs kompis på Klättercentret Klätterkompis 1
Chatte Kompis till kurs i Alpin klättring, start mellan 22/4-26/5 Klätterkompis 1
Tigrisen kompis till lekfull och fokuserad klättring ! Klätterkompis 0
Damberg Kompis i Borlänge / Dalarna? Klätterkompis 1
alhgrens firning-kompis sthlm Klätterkompis 4
getvard Klätterkompis i gbg för 2009 Klätterkompis 0
philippsan Kompis? Klätterkompis 6
_sarisen_ klättrarkompis el aktiv kompis i övrigt =) Klätterkompis 0
avslutatmedlemskap1112 Kalttre kompis i Norrbotn. Klätterkompis 0
Akklokk Klättra klippa i Gbg? Klätterkompis 0
finken Klätterkompis GBG Klätterkompis 0
Skogsdjur klätterkompis gbg/troll/bohus Klätterkompis 0
bagmol Klätterkompis - Klätterlabbet (Gbg) kvällar. Klätterkompis 0
dankris89 Någon skön person som är klättersugen i GBG?? Klätterkompis 2
saracassiopeia Klätterkompisar på Klätterlabbet i GBG? Klätterkompis 0

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.