• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätter kompis i GBG

Klättra fre-sön

Hej hej!

Ngn som är sugen på att klättra fre, lör eller söndag (14-16/8)?? Har kort på Fabben, men klättrar gärna på domen me =). Klättrar mest 5or o 6or, men öppen för allt!

// Marie

sj har jag inte klättrat på fabben en så är lite sugen på att dra ditt men har just nu kort på domen så får se..
Men bestäm när du är sugen på att klättra så kanske man kan bestämma någon är ju lite sugen på att kolla in fabben så vaför inte där med :D

Hur ser det ut för dej blir det något eller har du till och med redan vart å klättrat?

Var ute o paddlade havskajak hela dan i torsdags, o lyckades överanstränga högra handleden..... Trodde de skulle gå över i ett nafs, men den är fortfarande insmord i tigerbalsam o lindad för minimal rörelse, så blir nog till att hålla sig från väggen en vecka iaf *MORR MORR*

Ha de gött =)

Var ute o paddlade havskajak hela dan i torsdags, o lyckades överanstränga högra handleden..... Trodde de skulle gå över i ett nafs, men den är fortfarande insmord i tigerbalsam o lindad för minimal rörelse, så blir nog till att hålla sig från väggen en vecka iaf *MORR MORR*

Ha de gött =)

det var ju inte kul det du får ta å krya på dej ;D

Tja kanske någon som är intresserad av att klättra snart nu? alla dagar i veckan går men 2 dagar innan skulle vara bra å veta.. kommer dra ner till domen idag å klättra så är någon sugen så går det bra idag me.. kommer vara där från 7 tiden (18 augusti)

Hello!

Även jag söker klätterkompisar i Göteborg, då de ytterst få jag har opraktiskt nog är bosatta på annat håll. Har alldeles nyligen gått topprepskurs på Domen. Innan dess har jag klättrat lite sporadiskt så jag är ingen superstjärna direkt. :eek:) Tycker dock det är väldigt roligt och skulle vilja komma igång lite mer...Kille eller tjej kvittar mig. Själv är jag 26 år. Maila om du är på!

Hälsningar

//Emma

Jag är tillbaka från semestern nu och vill komma igång med klättrande så snart jag kan/orkar. Kommer att köra lite inomhus på Klätterdomen, kanske i helgen men troligen nästa vecka. Har väldigt svårt att komma i fas med jobb efter semestrande, kroppen är riktigt tung..

Jag är tillbaka från semestern nu och vill komma igång med klättrande så snart jag kan/orkar. Kommer att köra lite inomhus på Klätterdomen, kanske i helgen men troligen nästa vecka. Har väldigt svårt att komma i fas med jobb efter semestrande, kroppen är riktigt tung..

bra att veta i alla fall.. jag kommer vara där som vanligt :p

Topprep utomhus ...

Hej!

Jag är en färsking inom klättring (dessvärre icke i övrigt) som söker någon som kan förbarma sig över mig och ta mig ut på lite klättring utomhus i GBG-trakten. Hittills har jag bara klättrat och toppsäkrat inne, men vill väldigt gärna komma ut och göra det.

Det är lika bra att jag erkänner att jag ännu inte har gått någon kurs för klättring utomhus, men kommer göra det senare i höst. Jag är dock ivrig att komma ut så snart som möjligt. Jag behöver alltså någon som kan rigga ordentligt. Säkringen är inga problem.

Inga typer av tider är omöjliga för mig — jag kan dag, kväll och helg. Skulle det knipa kunde jag nog fan natt oxå. Jag har bil.

Ha d!

/m

Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Kim86 Söker klätter kompis i Linköping Klätterkompis 2
kenneth_s Klätter kompis i Göteborg Klätterkompis 1
angelface klätter-kompis i LULEÅ! Klätterkompis 2
xDanne Klätter Kompis sökes i Norrort Klätterkompis 2
stampe_sthlm Klätter kompis i sthlm Klätterkompis 0
vidarius Klätter kompis till Nissedal i Norge Klätterkompis 7
Jenny.E Klätter kompis Domen, Göteborg Klätterkompis 11
JP33 Klätter kompis sökes i Sthlm. Klätterkompis 1
lejon-hjarta Karbin, söker klätter kompis. Klätterkompis 1
Henke78 klätter kompis i skåne Klätterkompis 4
wer Klätter- och/eller slackline -kompis i uppsala Klätterkompis 4
andger Klätter kompis Salveo? Klätterkompis 1
Hallquist Klätter kompis i Stockholm Klätterkompis 3
lirrran klätter kompis sökes i sthlm Klätterkompis 2
johan01 klätter kompis sökes, Malmö Klätterkompis 0
Nillagig Klätter kompis Klätterkompis 2
aventyrsguiden klätter-kompis Alpint Klätterkompis 0
Joje Klätter kompis i Borlänge! Klätterkompis 4
gudfader14 Klätter kompis i stockholm Klätterkompis 0
gudfader14 Klätter kompis i Stockholm Klätterkompis 0
Fippe1 Klätter sällis!! Klätterkompis 4
Henrik.H Klätter grupp Borås? Klätterkompis 4
D3nny klätter tur västra götaland el bohuslän, nån gång mellan lörda - onsda Klätterkompis 0
Micing Klätter/träningskompis i Göteborgsområdet Klätterkompis 0
Isaac Klätter partner i chamonix Klätterkompis 0
lunik1/Malin klätter/paddlingsbuddy!Norrk. Klätterkompis 11
martin_son Klätter sällskap Falun/Dalarna. Klätterkompis 0
Pontus.a Klätter polare i GBG sökes Klätterkompis 2
Onedge Blge - Klätter & Träningskompis! Klätterkompis 3
Säl Klätter kurs i Sthlm Klätterkompis 1
sfinxon Söker klätter partner i Malmö ! Klätterkompis 5
Fjle NÅn dag eller längre klätter tur Klätterkompis 0
k4ice Sökes: Klätter friend nära Åkersberga Klätterkompis 0
Stamborg Via Ferrata-kompis i Österrike 16 juli-5 augusti Klätterkompis 1
kletterdregg Boudering kompis KC solna T-plan Klätterkompis 0
Zotop Ledkurs kompis på Klättercentret Klätterkompis 1
Chatte Kompis till kurs i Alpin klättring, start mellan 22/4-26/5 Klätterkompis 1
Tigrisen kompis till lekfull och fokuserad klättring ! Klätterkompis 0
Damberg Kompis i Borlänge / Dalarna? Klätterkompis 1
alhgrens firning-kompis sthlm Klätterkompis 4
getvard Klätterkompis i gbg för 2009 Klätterkompis 0
philippsan Kompis? Klätterkompis 6
_sarisen_ klättrarkompis el aktiv kompis i övrigt =) Klätterkompis 0
avslutatmedlemskap1112 Kalttre kompis i Norrbotn. Klätterkompis 0
Akklokk Klättra klippa i Gbg? Klätterkompis 0
finken Klätterkompis GBG Klätterkompis 0
Skogsdjur klätterkompis gbg/troll/bohus Klätterkompis 0
bagmol Klätterkompis - Klätterlabbet (Gbg) kvällar. Klätterkompis 0
dankris89 Någon skön person som är klättersugen i GBG?? Klätterkompis 2
saracassiopeia Klätterkompisar på Klätterlabbet i GBG? Klätterkompis 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg