Är det någon som gått ut Kiannarodden? Man kan gå antingen från södra änden av Mehamns flygplats eller från Oksevåg. Jag kommer att gå från Mehamn. Jag har gjort kartor med stigmarkeringar utsatta, men när man kommer ut där är det ju klippor på 200 meters höjd som stupar rätt ner i havet. Jag har kollat med ett företag och de säger att de har "pickup" från udden. Men varifrån då? Hur tar man sig ner? Någon som vet något mer om detta?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kinnarodden
- Trådstartare prospicientia
- Start datum
Är det någon som gått ut Kiannarodden? Man kan gå antingen från södra änden av Mehamns flygplats eller från Oksevåg. Jag kommer att gå från Mehamn. Jag har gjort kartor med stigmarkeringar utsatta, men när man kommer ut där är det ju klippor på 200 meters höjd som stupar rätt ner i havet. Jag har kollat med ett företag och de säger att de har "pickup" från udden. Men varifrån då? Hur tar man sig ner? Någon som vet något mer om detta?
Blev det att du gick dit?
Någon annan som gick dit?
Jo, jag har varit där. Vad vill ni veta?
Gick du hela vägen och sen tillbaka eller blev du upplockad med båt?
Kinnarodden 2014, 2015, 2016
Gick fram och tillbaka utan brådska. Välfylld ryggsäck med ett bra tält och GPS.
Gick fram och tillbaka utan brådska. Välfylld ryggsäck med ett bra tält och GPS.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg