Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Måste säga att jag själv är nyfiken på hur det skulle vara att vandra i oktober. Temperaturen skulle jag nog fixa men hur länge är det egentligen ljust på dagarna. Är inte den typen som skulle bära med mig en bok för att få ligga och läsa i tältet och 12 timmar mörker per dygn skulle nog vara för mycket för min del.
Så skoj att höra från någon som varit uppe i abisko/kebnekaise-trakten i början/mitten av oktober hur det är och hur många timmar per dygn man kan vara i farten.
Tja!
En reserapport kommer nog så småning om, plitade ner en liten dagbok medans vi vandrade, dock så har jag knappt någon tid att sätta mig ner o skriva, den kommer dock!
[Ändrat av JacobL 2004-11-13 kl 22:37]
Tja!
En reserapport kommer nog så småning om, plitade ner en liten dagbok medans vi vandrade, dock så har jag knappt någon tid att sätta mig ner o skriva, den kommer dock!
[Ändrat av JacobL 2004-11-13 kl 22:37]
Har inget internet hemma och skolan tar all tid nu på slutet av terminen. Ni får tro vad ni vill, men vi träffade på folk däruppe som hade läst denna forumpost och pratade med oss på tågstationen, vilket var väldigt kul
Det var mycke snö och pissigt väder, trampade igenom en frusen myr till knäna, hann fram till abisko jaure, sen insåg vi att vi inte skulle hinna gå hela vägen så vi vände där. Mycke lärde vi oss, men man måste få vara lite galen
Försökte kolla in vilka förhållanden ni hade, under den där veckan, och inser att det inte kan ha varit allför muntert. Men, som sagt, ni har fått goda erfarenheter inför en kommande säsong.