Nu är det ungefär ett årsedan som man va uppe i fjällen några kilometer norr om Tänndalen och satt "fast" i ett tält.
Många tidnigar ringde och till och med tv ville ha en intervju... vilket vi också ställde upp på lite i chocktillstånd... vad vill alla... vad har hänt!
Artiklarna kom och mycket va fel... Jag ringde till och med upp en som skrivit en artikel och frågat vad han fått all information ifrån..
Allt blåste över iallafall och det blev lugnt...
Nu är vi med i hemmets veckotidning...
De ringde och frågade om vi ville va med och vi sa ja..
En chans att få fram det så som det va!
Det va en intervju via telefon...artikeln skrevs och vi fick den... vi redigera det som va fel och skickade tillbaka den...
Läste då tidningen imorse och fick se rubriken "vi hade bara minuter på oss..." och började asgarva !!
Läste sedan artikeln och hittade en hel del fel...
bla så va det inte denna artikel vi fick redigera och var är Tänndalens fjällstation ?
Eller som tjejen sa... det va en bra historia och bilden ... ja den va ju bra!
Någon annan som har haft en sådan här "härlig" upplevelse.. hur reagerar du/ni
Ps. Ja i slutetav veckan så kommer Jag Daniel att åter knata norrut från Grövelsjön så håll ögonen öppna efter stora löpsedlar =) Ds.
// Daniel Wilhelmsson
Många tidnigar ringde och till och med tv ville ha en intervju... vilket vi också ställde upp på lite i chocktillstånd... vad vill alla... vad har hänt!
Artiklarna kom och mycket va fel... Jag ringde till och med upp en som skrivit en artikel och frågat vad han fått all information ifrån..
Allt blåste över iallafall och det blev lugnt...
Nu är vi med i hemmets veckotidning...
De ringde och frågade om vi ville va med och vi sa ja..
En chans att få fram det så som det va!
Det va en intervju via telefon...artikeln skrevs och vi fick den... vi redigera det som va fel och skickade tillbaka den...
Läste då tidningen imorse och fick se rubriken "vi hade bara minuter på oss..." och började asgarva !!
Läste sedan artikeln och hittade en hel del fel...
bla så va det inte denna artikel vi fick redigera och var är Tänndalens fjällstation ?
Eller som tjejen sa... det va en bra historia och bilden ... ja den va ju bra!
Någon annan som har haft en sådan här "härlig" upplevelse.. hur reagerar du/ni
Ps. Ja i slutetav veckan så kommer Jag Daniel att åter knata norrut från Grövelsjön så håll ögonen öppna efter stora löpsedlar =) Ds.
// Daniel Wilhelmsson