• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Jag saknar Rolle!!

Med mindre än din postadress så kommer du att få en länk till Thorneus per e-mail...

Får jag din adress så ska jag erforderligt noggrannt kuvertera lite torkat-å-rökt.
(Slarvar jag med detta så är det väl för den humor som uppstår när jag försöker föreställa mig när de ska rensa brevresningsmaskinen i Årsta och hittar kött i den...)
 
Wolf25; sa:
Kanske vi skulle kunna starta ett kedjebrev/pyramidspel med torrkött.
Snackar ni om torkat REN-kött eller? Med alla folkslag och idioter (fniss, ironi) som finns samlade på den här sidan så kan man ju inte vara helt säker på om det är renkött, griskött eller nåt annat som diskuteras. :)
 
Mepps1; sa:
Snackar ni om torkat REN-kött eller? Med alla folkslag och idioter (fniss, ironi) som finns samlade på den här sidan så kan man ju inte vara helt säker på om det är renkött, griskött eller nåt annat som diskuteras. :)

Smakade ett torkat kött ifjol och det var inget vidare, kanske det var torkad pitt för det liksom växte i munnen :)
 
Wolf25; sa:
Smakade ett torkat kött ifjol och det var inget vidare, kanske det var torkad pitt för det liksom växte i munnen :)
Kanske var det bara det att du inte vet vad du smakade? :) Torrkött äter man inte för att det är gott utan för att det är torrt - LÄTT ATT BÄRA MED SIG, HÅLLER LÄNGE. Man skär tunna skivor i av köttet så man skär av muskelfibrerna å så stoppar man inte munnen full för då blir det bara en äcklig boll :)
 
Rungá; sa:
Kanske var det bara det att du inte vet vad du smakade? :) Torrkött äter man inte för att det är gott utan för att det är torrt - LÄTT ATT BÄRA MED SIG, HÅLLER LÄNGE. Man skär tunna skivor i av köttet så man skär av muskelfibrerna å så stoppar man inte munnen full för då blir det bara en äcklig boll :)

Visst är det gott med torrkött, bara det är gjort av rätt del av djuret :)
Köpte senast sjaunjagravad ren, det tyckte både jag och hunden om.

/Ulf
 
Håkan!
Akta dig så du inte blir rapporterad!
Man får inte kalla vem som helst för ligist.

Men så länge det är Malindo, så går det förstås bra.

Vad betyder förresten Rolands nya nick?