• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Jag saknar Rolle!!

Mycket talar väl för att Roland numera är avgiftad - eller ägnar åt tyngre droger, förlåt FORUM menar jag...

Han var dock duktig och klarade att sluta post väldigt tvärt, och utan återfall som det nu inte förekommit under annan flagg.
 
Är det där den riktige Rolle? Jag har för mig att han var mer rufsig i håret. Eller? Och mer norrländskt karg, på nåt sätt (han har ju iofs inte gjort nåt inlägg än, vilket skulle kunna betyda att det är en tvättäkta fåordig norrlänning, dvs det skulle kunna vara han). Äh, int' vet jag. Säg nåt, Roland!
 
Visst är det WalkAlone, ingen tvekan. Möjligen har pojken fått lite hull, så han inte ser så klen ut längre.
Om du säger nåt riktigt kvickt ska jag skicka en skiva torrkött i ett kuvert Roland!
(Sen är det väl i och för sig att gå över ån efter vatten...)