Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hade nog inte åkt från Stockholm i första taget, men andra kanske resonerar annorlunda. Ett tips är att räkna lite på det och sedan se hur det ser ut. Lycka till om det nu blir något.
Tro att ispelaren "is-no-more". Har i alla fall inte hört talas om den på senare år. Däremot har jag för mig att de hade uppvisningsklättring på den första året.
Min tanke var mest att kunna hitta på lite olika saker som kompletterar varandra och dragplåstret kommer nästa höst (även om det kanske inte är frilufsare i första hand som lockas av IKEA i Haparanda *L*)
Och jag vet att det finns en vägg på Porsön i Luleå eftersom jag jobbar på Universitet där den finns. Om jag inte minns helt fel skall de bygga en ny vägg i det nya frisksportcentrat som man bygger på Universitetsområdet.
Och jag vet att det finns en vägg på Porsön i Luleå eftersom jag jobbar på Universitet där den finns. Om jag inte minns helt fel skall de bygga en ny vägg i det nya frisksportcentrat som man bygger på Universitetsområdet.