Jaaa, snart ska jag gifta mig ;)

Läs meddelande
Inkorgen | Utkorgen | Skriv nytt brev | Svara Lägg i papperskorgen
Skickat: 2008-05-31 16:36
Avsändare: veratobe veratobe
Mottagare: Joakim Ambrosson
Ämne: Hello dear,
Hello dear,
I guess you will not surprise to receive my mail? i saw your profile and it sound well.I will like us to exchange good relationship.I am vera by name,No kid and never marriage.I will like to hear from your opinion, you can contact me at this email address ( verat.david@yahoo.com) so that i can send you my pictures and more introduction about myself. Have a good day and waiting to hear from you soonest.
Thank You For understanding
Yours vera

Lycka till, då!

Jag har också fått ett sånt meddelande, men jag gör inga anspråk på avsändarens hand, så var så god. Hoppas du blir lycklig ;)

BM

Ställ dig i kön!

Jag skickade tio tusen kronor, så jag tycker jag har första tjing... Men om hon är för ful så överlåter jag gärna henne till hugade spekulanter.

Japp, fick också meddelanden av bruden som tycks byta namn snabbare än man hinner byta kallingar ;).

Hörrrrööö niiiii !!!!
Ge fan i min brud, det är mig hon vill ha, så de så, att hon råkar skicka mail till några andra betyder inte att hon tillhör vem som helst, så backa undan grabbar,
har redan skickat henne 50.000:- i förskott, så hon inte ångrar sig.
peter den gamle

Bilagor

• images.jpg
    images.jpg
    3.9 KB · Visningar: 707
Lyssna o lär...

Grabbar (och möjligen en o annan tjej), lyssna på Nick Caves "The ballad of Robert Moore & Betty Coltrane" och ta lärdom av den innan ni ger er in i alltför avancerade övningar...

Jag undrar varför jag inte får några fina giftaserbjudanden. Jag som har massor av pengar att göra mig av med. Är det fel på mig? Är jag inte tillräckligt friluftsig, eller gör jag något annat fel? :(

Mvh /Joel

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg