Tänkte beställa en X-Lite 200 från Cumulus men vill nog ha några extra centimeter på den.
Jag har försökt komma i kontakt med dom för att fråga om dett i två veckor nu, dels via kontaktformuläret på hemsidan och även genom en föreslagen mailadress, info@cumulus.pl
Men jag har inte fått något svar.
Är det någon här på forumet som beställt därifrån och vet vilket sätt man bäst kontaktar dem då?
Tacksam för svar. =)
Nu svarar jag kanske lite mer än vad du var ute efter men,
jag beställde själv för nästan 5v sen min sovsäck därifrån och har senaste veckan varit i kontakt med dem en hel del. Vad gäller mail så svarar de ibland, men till sist så ringde jag dem (tokbilligt via skype) och har ringt en heel del fram och tillbaks.
Nu är jag inne på andra gången som de har lovat att maila mig om en sak och de inte gör det, första gången skickade de till fel mottagare och denna gång har jag ingen aning. De är väldigt trevliga på telefon i supporten men när det kommer till skott så känns det ibland som mycket snack.
Blev iaf utlovad 2-3v leveranstid från början och har nu kämpat en hel del för att hinna få min säck i tid (hade 5v marginal), de betalade halva delen av expressfrakt hit och lovade att skicka i förrgår - men har varken skickat ut kollinumret som lovat eller ändrat status till "sent" på ordern. Så nu sitter man här med skägget i brevlådan..
Summa kardemumma: Ring dem & ha väldigt goda marginaler