Rulla tummarna.. Jag börjar bli galen! Har ännu bara väntat en vecka på säcken men det börjar gå mig på nerverna.. Här om natten drömde jag att jag fick paketet och när jag tog upp den så var packpåsen bucklig och ful och stor som ett packat tält.. Vägde den och vågen visade horribla 794 gram!
Riktigt vad den kommer väga återstår att se!
Det som är beställt är en lätt modifierad Ultralight från roberts.pl..
250 gram 800cuin dun, Pertex Quantum tyg (rött och grafitfärgat!), hellång dragkedja och dunkanal runt halsen.. Här om dagen mailade Roman..
"There's one more thing I need to ask you about.
Ultralight bag has a thin list along its short zip. If a bag has a long zip (like Voyager Light) we give a draft tube insulated with a thin layer of synthetic insulation.
Which one do you choose?"
Man kan bli galen för mindre! Men det här är ju bara lyxigt och absolut inget dåligt
Jag tippar på en vikt på sådär en 550 gram men det återstår att se!
238 euro gick kalaset på inkl frakt och 5% stammis-rabatt..
Sommaren närmar sig!
Har även ett halvlätt Msr Skinny Too + massa vattentäta packpåsar på ingång från USA.. Och en fiskerulle från Japan och en Våg + flätlina från Kina.. Ett gäng spinnare och jiggar från England..
Och sen väntar man ju på skatteåterbäringen..
Hemska tider!
Riktigt vad den kommer väga återstår att se!
Det som är beställt är en lätt modifierad Ultralight från roberts.pl..
250 gram 800cuin dun, Pertex Quantum tyg (rött och grafitfärgat!), hellång dragkedja och dunkanal runt halsen.. Här om dagen mailade Roman..
"There's one more thing I need to ask you about.
Ultralight bag has a thin list along its short zip. If a bag has a long zip (like Voyager Light) we give a draft tube insulated with a thin layer of synthetic insulation.
Which one do you choose?"
Man kan bli galen för mindre! Men det här är ju bara lyxigt och absolut inget dåligt
Jag tippar på en vikt på sådär en 550 gram men det återstår att se!
238 euro gick kalaset på inkl frakt och 5% stammis-rabatt..
Sommaren närmar sig!
Har även ett halvlätt Msr Skinny Too + massa vattentäta packpåsar på ingång från USA.. Och en fiskerulle från Japan och en Våg + flätlina från Kina.. Ett gäng spinnare och jiggar från England..
Och sen väntar man ju på skatteåterbäringen..
Hemska tider!