Enkelt.
Olmar fick ett svar om att träna låga stöd i all välmening, Det finns inget otrevligt i det svaret han fick. Men ända lackar han ur och börjar hojta om besserwissrar.
Det andra jag jag inte gillar som jag oxå skrev var att olmars svar var ett defintivt svar som han formulerade sig.gav bara ett svar på en enkelfråga finns inte bara ett svar och definitivt ingen enkel fråga.
Skulle du som trådskapare ta hans svar som sanning finns risken att du inte överlever din kris situation när den kommer.
I ett forum blir det lätt missförstånd. Och som jag ser det( och det är endast jag) överreagerar man på svar får man ta att någon retas med en synd bara att du var tvungen att rida ut med din vita springare. För som jag såg det var omar med på noterna (se inlägget med den fina bilden).
En olycka händer lätt både nybörjare som expert, och lägger man ut sitt misstag får man räkna med att man blir analyserad till och med får lite råd.
Kan man inte ta det för att man ser sig själv som expert måste man nog se till sig själv.
Men åter till dig mats låt dina vänner ta sin egen kamp så slipper det bli så löjligt. (ps har oxå gott till andras försvar och duktigt på nöten ds)
Säg bara att du tycker att jag är en fjant eller liknade. men låt olmar kritisera mina inlägg mot honom.
Det var mycket text täckande många områden, men tyvärr alldelse för komlext för mig att lyckas hänga med i om jag fick svaren på mina frågor. De kanske finns där, men i så fall uppblandade med så mycket annat.
Jag är fortfarande oerhört nyfiken på vilka svarsalternativ du kunde se kunde finnas kring frågan om paddeln du så idogt återkom med. Lika så är jag intresserad vad i det svaret som nu kommer att påverka dig när du fått det. Och inte minst dina visdomsord efter din analys av paddelfrågan? Inte kan de enkelt sammafattas med något som redan skrivits av till exempel Erik, det måste ju ha funnits något substantielt du var på jakt efter och något du kunde bidra med eller förstå när du fått svaret?
--- Mats ---