Re: Varför omöjligt då bara obevisat?
Håller med dig Morgan. Ned med vetenskapen! Jag ska genast införskaffa mig en grenklyka och börja studera jordstrålning, currynät och min egen auraprojektion. Tror till och med att jag börjar virvla mitt vatten, för visst påverkar det hälsan på ett fantastiskt sätt!? Kan inte fatta hur nån inte tror att slagrutan funkar.. måste vara idioter hela bunten!
mrmozart; sa:Jag skulle till och med vilja gå så långt som att säga att den som tror att något är omöjligt bara för att det inte kan bevisas idag är en idiot! Eftersom ingenting fanns bevisat från början har man varit tvungen att allt eftersom bevisa det som vi kallar vetenskap idag. Allt skedde inte över en natt, men var det obevisade (t.ex. gravitation) omöjligt för det? Glöm inte att jorden både varit platt och centrum för universium! Och hur lång tid tog det innan humlan fick börja flyga?
Med vänliga hälsningar,
Morgan Kejerhag
Håller med dig Morgan. Ned med vetenskapen! Jag ska genast införskaffa mig en grenklyka och börja studera jordstrålning, currynät och min egen auraprojektion. Tror till och med att jag börjar virvla mitt vatten, för visst påverkar det hälsan på ett fantastiskt sätt!? Kan inte fatta hur nån inte tror att slagrutan funkar.. måste vara idioter hela bunten!