Var inne och rekade köksutrustning på Erikshjälpen under förmiddagen. Döm om min förvåning när jag hittade en helt oanvänd Fjällräven Raven Gyro (svart ram) för 65 SEK
Remmar, bälten, säck och allt övrigt i nyskick. Hade två 50-liters "rävar" med ram på 70-talet, men de är borta för länge sedan. Denna får dock säkert följa med på många turer framöver.
Tittade in på Utsidan för att se om jag kunde få lite info om säcken. Såg att någon på fråga skrivit att bältet på Raven Gyro var färst i "öglorna" nedtill på ramen. Bältet på säcken jag köpte sitter fäst i ramen ovanför öglorna. Vet någon av er mer exakt hur bältet ska monteras? Kanske kan höra av sig. Och kanske t.o.m. kan skicka en bild...
Glad för alla svar i frågan!
Geosongs
Tittade in på Utsidan för att se om jag kunde få lite info om säcken. Såg att någon på fråga skrivit att bältet på Raven Gyro var färst i "öglorna" nedtill på ramen. Bältet på säcken jag köpte sitter fäst i ramen ovanför öglorna. Vet någon av er mer exakt hur bältet ska monteras? Kanske kan höra av sig. Och kanske t.o.m. kan skicka en bild...
Glad för alla svar i frågan!
Geosongs