Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Undrar om någon fiskat Stor-stensjön/ Stor- och LillFurvuln och Storån ner mot Storåbränna och eventuellt har några erfarenheter ( om fisket, terrängen etc...) att dela med sig av.
Undrar om någon fiskat Stor-stensjön/ Stor- och LillFurvuln och Storån ner mot Storåbränna och eventuellt har några erfarenheter ( om fisket, terrängen etc...) att dela med sig av.
Har fiskat i övre Lill-stensjön, gott om Öring i 15cm klassen.
Stenigt, reglerat där.
Fick och såg inget större.
Stor-stensjön var inte upplåten för fiske då (4år sedan) och tror inte att den är öppen nu heller. http://www.hotagen.com/karta.html
Fattar vad du menar och det känns rätt bra att googla på namnet på den jokk där jag satt mitt personliga rekord på harr och konstatera att google fortfarande endast får två träffar, varav den ena inte alls är fiskerelaterad
Visserligen inte efterfrågat område, men ligger i närhetern...
I Toskströmmen har jag fått 2 harrar på 8 hg och en strax under kilot, de mindre på fluga dessutom!
Det finns många bra, minde fiskade vatten i Jämtland, det gäller att bara hitta sitt (jag har ett med öring och röding).