Var inte det här ett bra förslag då?
Citat:
Ursprungligen postat av Karolina P Visa inlägg
Vaför inte skapa en rubrik/forum som heter "För nybörjaren"?
Jo det är ett bra förslag, kanske en rubrik "Välkommen till utsidan"
Men en text med regler skulle kanske få en del att dra. möjligen en del hänvisningar.
Jag är rättså ny i denna virtuella djungel.
Alla dessa åsikter och dolda regler hur man ska vara här på forumet, jag har själv just lärt mig om forumtroll osv. Om man beter sig på samma sätt irl. skulle man lätt bli väldigt ensam.
Fast i och för sig så finns det grupper i verkligheten där det är riktigt svårt att komma in i.
Men så ska det väl inte vara.
Men en kommaigång mail med bra tips om strukturen nog en bra ide. Men den ska nog författas av admin, och regler finns ju redan så det bratar vi ju inte om
Citat:
Ursprungligen postat av Karolina P Visa inlägg
Vaför inte skapa en rubrik/forum som heter "För nybörjaren"?
Jo det är ett bra förslag, kanske en rubrik "Välkommen till utsidan"
Men en text med regler skulle kanske få en del att dra. möjligen en del hänvisningar.
Jag är rättså ny i denna virtuella djungel.
Alla dessa åsikter och dolda regler hur man ska vara här på forumet, jag har själv just lärt mig om forumtroll osv. Om man beter sig på samma sätt irl. skulle man lätt bli väldigt ensam.
Fast i och för sig så finns det grupper i verkligheten där det är riktigt svårt att komma in i.
Men så ska det väl inte vara.
Men en kommaigång mail med bra tips om strukturen nog en bra ide. Men den ska nog författas av admin, och regler finns ju redan så det bratar vi ju inte om