Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
sparsamt användande av dom sakerna dom sista åren,sen ville någon ha mina gamla så nya glappskrisko inköpa och fe fan vad jag saknar mina fast hälare känner mig som en korsning av stork och bambi på hal is
sparsamt användande av dom sakerna dom sista åren,sen ville någon ha mina gamla så nya glappskrisko inköpa och fe fan vad jag saknar mina fast hälare känner mig som en korsning av stork och bambi på hal is
Jag har aldrig testat skridskor med fast häl men jag har provat att åka på det viset med mina med lös häl och det känns väldigt stelt.
Man vill ha lite lyft i hälen för att kunna ta ut skridskoskären ordentligt.
Tänk att det kan vara så olika. Själv fick jag världens lyft och aha-upplevelse när jag äntligen (för sent, men det viste jag inte innan) bytte till löshäl. Det var nog först då jag på riktigt hittade balansen och flytet. Plötsligt gick det dubbelt så fort, var hälften så ansträngande, och tio gånger roligare