Helsingborg - Helsingør ToR med gummitbåt

Kul Erik

att du finns kvar i cyberrymden. Kommer du att lägga ut dina sidor på nytt? Många saknar dem.

Kan tänka mig att t ex Lars Bergman på www.paddlingsnyaadress.com skulle kunna vara intresserad av att lägga in dina sidor som en sorts arkiv.

På bilden på Clas Ohlsson flytetyget som länkas till i första inlägget i den här tråden finns det åror. Gissar att det blir mera kursstabilt med åror än med dubbelpaddel. Hur tog du dig fram Dennis?

Grattis till ett kul äventyr.

Thure

Det blev en enkel färd Erik.

Tack Thure, jag rodde med åror som jag köpte till extra i aluminium, de stog under "tillbehör" på hemsidan men sen märkte jag att de passa inte, det var ingen sådan säkerhetsspär eller vad det heter som gör att om man släpper taget så åker det inte i sjön, men de var för smala, så fick hålla hårt i dem :p

Trodde aldrig du skulle paddla din "leksak" över sundet! Men det gick ju bra, grattis!
Hoppas du nu fått blodad tand å skaffar dig en riktig farkost(kajak) å jag ser fram mot dina kommande äventyr på havet :)

/Janne

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg