Tröst
Hej igen Carolina
Kör så det ryker!
MVH / G
Hej igen Carolina
Det spelar nog ingen roll om du sitter eller står, du kan lika gärna sitta på kontorsstolen och stretcha, effekten är densamma.cotterskog; sa:En kort fråga om stretchingen med tån i golvet (och frågan är dum men....), ska det göras sittande eller stående?
Du kommer med all säkerhet kunna träna igen. Men om stretchingen inte hjälper inom 1-2 veckor bör du söka upp en idrottsläkare A.S.A.P.cotterskog; sa:En annan fråga för dem som vet, kommer jag kunna börja springa igen? Och framförallt, kommer jag kunna träna Jiu-jutsu igen (barfota)?
Börja träna försiktigt. Stretcha mycket och var lyhörd på din kropp. Att enbart vila, vilket läkare slentrianmässigt ordinerar, är ingen bra universalkur. Oftast är det bättre att fortsätta träna, men på ett sätt som inte påfrestar skadan, i ditt fall exempelvis simma eller cykla. Då slipper du dessutom gå ner dig mentalt, vilket ofta händer när man som aktiv drabbas av en skada.cotterskog; sa:Hur undviker man detta elände igen när det har försvunnit? Tacksam för alla råd jag kan få!!!
Kör så det ryker!
MVH / G