Nu är det ju faktiskt så att du i ditt inledningsinlägg börjar med att försöka hetsa de du kallar "seriösa jägare" mot Folke Johansson genom att tillskriva honom ett yttrande som DU SJÄLV snickrat ihop; "UTROTA, DÖDA BEFRIA SERIGE!!". Sen svamlar du runt en stund om diverse och avslutar med ..vadå? Du utpekar Folke Johansson som en "skamm för mänskligheten", vilket är en rätt seriös förolämpning, särskilt som jag inte sett att han fått en chans att försvara sig i den här diskussionen. Det är väldigt lågt och oprofessionellt i mina ögon. Sammanfattnigsvis så spyr du ju bara galla utan att presentera en konkret frågeställning eller tydlig avsikt med inlägget. Jag brukar säga att kritik utan tydlig avsändare och (framför allt) mottagare är gnäll, och sånt vill jag inte lyssna på.
I övriga inlägg fortsätter du med att förringa övriga deltagares problem, visar exakt ingen förståelse alls för andras synpunkter och lägger ånyo ord i munnen på dina behändigt sammanbuntade meningsmotståndare när du pratar om "jägarlogik" i samband med det snedvridna exemplet att skjuta barn. Avslutningsvis kör du, inte alls olikt en trasig skiva, ett varv till med din favorit om alfahannens vikt för gruppens fortlevnad. Naturromantik är mysigt i konsten men i en saklig diskussion om viltvård betraktar jag det som Disneyfierat trams. Trodde vi pratat klart om den saken i förra tråden...
Avslutningsvis skulle jag vilja bemöta ditt instämmande i att alla män är potentiella våldtäktsmän och att alla jägare är potentiella varghatande jaktbrottslingar. Dock tillåter inte forumets regler mig att ta detta bemötande till den nivå jag finner passande. Hint; Att säga att jag inte håller med dig är som att säga att andra världskriget blev lite bråkigt mot slutet.
/R