Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Tobbe var namnet... I det här fallet fanns en länk till den bifogade filen men också när man högerklickar och väljer "visa bild" för att titta på bilden i en egen flik så ser man bildnamnet (i det här fallet Rago_Sarek (117).jpg). Kan vara bra att ha för vana att döpa om bilderna i den här tråden...
Vad heter fjället?
Vad heter fjället?
Bilagor
Helags?
Hmmm, det var som rackaren. Jo jag har som vana att döpa bilderna efter turen, i detta fall Rago_Sarek. Gick nämligen från Rago i Norge till Saltoloukta, en tur jag verkligen kan rekomendera.
Fjället på bilden påminner en del om Helags massivet sett från norr. Så jag gissar på det.
/ Stefan
Hmmm, det var som rackaren. Jo jag har som vana att döpa bilderna efter turen, i detta fall Rago_Sarek. Gick nämligen från Rago i Norge till Saltoloukta, en tur jag verkligen kan rekomendera.
Fjället på bilden påminner en del om Helags massivet sett från norr. Så jag gissar på det.
/ Stefan
Då provar jag att lägga upp en bild för första gången, lite svårt att hitta rätt nivå och detta är gissningsvis ganska enkelt.
Vad heter den vänstra toppen, som är den högsta i detta böljande och karaktäristiska massiv i horisonten?
Gissar på Stora Härjångsstöten.
/ F
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg