Gissa position

Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Hej!

Åtta minuter är nog rekordet på den här tråden.

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Hej!

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Då tar jag mig helt enkelt den sonika friheten att kasta in en bild denna sena timme...
Så, var är den tagen :)?

Bilagor

• IMG_1935.jpg
    IMG_1935.jpg
    45.6 KB · Visningar: 399
Då tror jag att vi är i Arjeplogfjällen. Kanske kan Ruonekjåhkå se ut så här vid högvatten ungefär vid bron mot Laisstugan?

Hm, det är ju rätt mycket vatten. Och färgen verkar vara lite blågrön. Det kanske räcker till Piteälven lite ovanför broarna för Kungsleden?

Hm, det är ju rätt mycket vatten. Och färgen verkar vara lite blågrön. Det kanske räcker till Piteälven lite ovanför broarna för Kungsleden?

Som sagt, det bränns.....det är mycket vatten, absolut Inte vadbart och det finns en bro i närheten.
Men det är Inte Piteåälvens övre delar som rinner där och vi är inte i närheten av Kungsleden!

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg