Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Ny bild, samma fråga: Var stod jag när jag tog bilden?
Henning
Jag tror det är Ribasjavri och i så fall stod du uppe på Ribasvarri.
Calle
Helt korrekt.
Två dagar efter jag träffade Per mitt i ingenstans var jag på vägen mot Laimoluokta.
Henning
Två dagar efter jag träffade Per mitt i ingenstans var jag på vägen mot Laimoluokta.
Henning
Helt korrekt.
Henning
Intressant, gick du via Pålnoviken eller åkte du båt över Torneträsk?
Ny bildgåta kommer här.
Calle
Bilagor
Jag gick via Pålnoviken, sen upp mot Kamasjaure, in i Norge Altevatnets östra hörn - Havgahytta - Dividalshytta, Nordkalottleden ner mot Lappjordhytta och sen en liten sväng förbi Frippes Fall mot Abisko.Intressant, gick du via Pålnoviken eller åkte du båt över Torneträsk?
Henning
Hej Henning K,
Jag är intresserad av att höra mer om dina vägval och erfarenheter om sträckan norr om Torneträsk.
För att inte störa denna tråd har jag skapat en ny tråd, http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=81985 , där jag hoppas på din beskrivning av färdväg samt dina synpunkter och erfarenheter, även av andra om fler önskar skriva.
Vänligen/Rickard
Jag är intresserad av att höra mer om dina vägval och erfarenheter om sträckan norr om Torneträsk.
För att inte störa denna tråd har jag skapat en ny tråd, http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=81985 , där jag hoppas på din beskrivning av färdväg samt dina synpunkter och erfarenheter, även av andra om fler önskar skriva.
Vänligen/Rickard
Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg