Gissa position

Här den efterlyste

samojeden "Totte" som precis nappat till sig min macka. Som tur är närmar vi oss civilisationen.

Var?

Thure

Bilagor

• IMG_6074.jpg
    IMG_6074.jpg
    72.4 KB · Visningar: 443
Roligt med en vinterbild! Men skyltarna är svårlästa. Din utrustning och avslappnade min får mig att tro att du inte just avslutar en lång och krävande tur i Lappland. Nej, det är nog fråga om en behaglig dagstur längre söderut, kanske i Härjedalen? Det får bli min inledande gissning.

Hälsn Pelle

Javisst’ så ska fjällvandringen vara. Fin bild som alltid på din jycke. Kul att ni trivs i snön i Jämtland. Inget är så kul som en älskad hund som snor en macka.
Tråden blir mer levande och säkert mer inbjudande för andra, att gissa om ‘lite hund‘, finns med här och där. Dessutom om det blir lite liv i bilderna med varelser i . Vandra & åka skidor med en hund förklarar lite mer.

Kalle har koll på Republiken

så Gåsåns vindskydd är rätt. Detta var sista etappen på en femdagars skidtur via 6 älvdalar från Grövelsjön till Storulvån.

Thure

Jag ställer upp som godtycklig för den här tråden är så trevlig och lärorik.

Vilken dalgång försvinner mot horisonten?

undrar Pelle

Bilagor

• Foto0001.jpg
    Foto0001.jpg
    44.5 KB · Visningar: 294
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg