Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
paerl; sa:Nej, men jag kan hålla med om att den känns ganska lik med den djupa ravinen under och vattenfallet precis efter. En ledtråd är att placeringen är inte utefter någon led, men den är nog ändå ganska välbesökt.
Bron över Gådokjåhkå?
Av någon anledning så känns det väldigt mycket som Sarek, närmare bestämt Ruohtesvágge, någonstans i närheten av Mikkastugan.
larsl; sa:Av någon anledning så känns det väldigt mycket som Sarek, närmare bestämt Ruohtesvágge, någonstans i närheten av Mikkastugan.
Rätt nationalpark, fel dal.
tjonsson; sa:larsl; sa:Av någon anledning så känns det väldigt mycket som Sarek, närmare bestämt Ruohtesvágge, någonstans i närheten av Mikkastugan.
Precis där jag satt och leta också... Det är inte bara lite längre söderut då, med Bielloriehppe i vänsterkant och Tielma rakt fram?
paerl; sa:tjonsson; sa:larsl; sa:Av någon anledning så känns det väldigt mycket som Sarek, närmare bestämt Ruohtesvágge, någonstans i närheten av Mikkastugan.
Precis där jag satt och leta också... Det är inte bara lite längre söderut då, med Bielloriehppe i vänsterkant och Tielma rakt fram?
Korrekt! Rapaälven nedanför sluttningen till vänster.
Nästa bild...
Humm... gräs och ... vatten? Jag blir mycket imponerad av den som klarar av de bilderna. =)
larsl; sa:Humm... gräs och ... vatten? Jag blir mycket imponerad av den som klarar av de bilderna. =)
Hehe, alldeles för kort tid för ledtrådar.
Peter P.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg