Gievgessuoloj - Vastenjávrre Nix
Avsl12 8 Mars 2007 #134 Wolf25; sa: Medan vi väntar på att någon löser Rolands bild bidrar jag med den här. Klicka för att se resterande... Någonstans norr om Torne Träsk då?
Wolf25; sa: Medan vi väntar på att någon löser Rolands bild bidrar jag med den här. Klicka för att se resterande... Någonstans norr om Torne Träsk då?
cnygardh 8 Mars 2007 #137 Vi testar en till... Eftersom jag aldrig varit i trakterna av Rolands bild så får jag ge mig där och istället posta en bild till: Några förslag? ///Claes Nygårdhs irrfärder i Fjällen
Vi testar en till... Eftersom jag aldrig varit i trakterna av Rolands bild så får jag ge mig där och istället posta en bild till: Några förslag? ///Claes Nygårdhs irrfärder i Fjällen
Wolf25 8 Mars 2007 #138 Re: Gissning thureb; sa: Allesjaure? Klicka för att se resterande... Nu börjar vi närma oss... men det är fel.
Re: Gissning thureb; sa: Allesjaure? Klicka för att se resterande... Nu börjar vi närma oss... men det är fel.
avslutat medlemskap1105 8 Mars 2007 #139 Re: Vi testar en till... cnygardh; sa: Eftersom jag aldrig varit i trakterna av Rolands bild så får jag ge mig där och istället posta en bild till: Klicka för att se resterande... Östra stranden av Iggesjávrre?
Re: Vi testar en till... cnygardh; sa: Eftersom jag aldrig varit i trakterna av Rolands bild så får jag ge mig där och istället posta en bild till: Klicka för att se resterande... Östra stranden av Iggesjávrre?
cnygardh 8 Mars 2007 #142 Bild 5 cnygardh; sa: Eftersom jag aldrig varit i trakterna av Rolands bild så får jag ge mig där och istället posta en bild till: bild 5 Klicka för att se resterande... larsl (Lars Luthman), Östra stranden av Iggesjávrre? Nej! fson (Per Folkesson), Akkajaure med Vuojatätnos mynning? Nix! janstj (Jan Stjernquist), Alesjaure med sameviste till vänster och STF till höger? Nä! Hoppsan... Jag trodde ni skulle knäcka denna direkt. Försök igen ///Claes Nygårdhs irrfärder i Fjällen
Bild 5 cnygardh; sa: Eftersom jag aldrig varit i trakterna av Rolands bild så får jag ge mig där och istället posta en bild till: bild 5 Klicka för att se resterande... larsl (Lars Luthman), Östra stranden av Iggesjávrre? Nej! fson (Per Folkesson), Akkajaure med Vuojatätnos mynning? Nix! janstj (Jan Stjernquist), Alesjaure med sameviste till vänster och STF till höger? Nä! Hoppsan... Jag trodde ni skulle knäcka denna direkt. Försök igen ///Claes Nygårdhs irrfärder i Fjällen
Wolf25 8 Mars 2007 #143 Wolf25; sa: Söder om Torne träsk, norr om vastenjaure. Klicka för att se resterande... Inte så lätt kanske. Ledtråd: Hade fjällen varit platt kunde vi sett Kungsleden en mil bort.
Wolf25; sa: Söder om Torne träsk, norr om vastenjaure. Klicka för att se resterande... Inte så lätt kanske. Ledtråd: Hade fjällen varit platt kunde vi sett Kungsleden en mil bort.
millimeter 8 Mars 2007 #144 Roland: jag ar valdigt nyfiken pa din bild! Jag tror inte att nan kommer klara den..