Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Häggsta är rätt, om det är där ekleden börjar eller inte låter jag vara osagt.Ser ut som att du står typ vid ekleden i häggsta
Finns liknande klippblock utmed grusvägen norr om Flatensjön som går från barnbadet utmed en brant klippa där det finns ett gammalt bergrum. Blocken jag tänker på ligger några 100 meter norr om staketet till Flatenbadet.
Kan det vara där? Ser att det finns en slinga med ett par karbiner en bit upp på klippan på din bild.
Thure
Kan det vara där? Ser att det finns en slinga med ett par karbiner en bit upp på klippan på din bild.
Thure
Det ligger ju ett träsk mellan ällmora träsk och dyvik och har parkering vid havet och klippor med överhäng ovanför träsket men inte så jag minns exakt en sån klippa ovanför det träsket men måste ju gissa på något, kan vara där kanske? Först tänkte jag längre ut på dyviksudd men minns inget träsk från den klippan
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg